Brev:
Hvor meget mælk - 6 mdr.
1. maj 2004
Alder:
6 mdr.
Hvor meget mælk - 6 mdr.
Hej
Tak for en dejligt side - med gode råd.
Jeg har en datter på 6½ måned. Hun spiser ca ½ til 1 dl. grød 3 gange om dagen, hertil drikker hun mm-erstatning eller vand.
Hun bliver ikke ammet, men får sutteflaske.
De sidste 14 dage er hun blevet rasende når jeg har tilbudt hende en flaske om dagen. Så hun får kun en flaske om aftenen, natten og tidlig morgen - ca. 350-400ml mm-erstatning i alt.
Mit spørgsmål er om hun får nok mælk at drikke. - og er det dumt at tilbydt hende vand at drikke til nogen af måltiderne?